W kwietniu informowaliśmy o powstaniu nowego dziecięcego imprintu Wydawnictwa Filia, a już dziś z radością donosimy o nowej marce Wydawnictwa Media Rodzina. Wraz z początkiem maja swoją działalność rozpoczyna Must Read!
Wydawnictwo Media Rodzina postanowiło zadbać o nastoletnie grono swoich czytelników. W związku z dynamicznym poszerzaniem się oferty książek dla młodzieży zarząd zdecydował o utworzeniu Must Read. Pod szyldem świeżo powstałego imprintu będzie ukazywać się literatura młodzieżowa. Uważne oko z pewnością zauważy, że inicjały (MR) nazwy nowej marki wydawniczej nawiązują do macierzystego wydawnictwa.
Skąd pomysł na nazwę imprintu? Jak wyjaśniają twórcy Must Read, hasło, które przyświeca nowemu wydawnictwu brzmi: „Musisz, bo chcesz”. Można je również rozwinąć: „Musisz, bo… chcesz mieć pewność, że nie wybierasz w ciemno”. W ofercie nowego wydawnictwa możemy więc spodziewać się samych najlepszych powieści dla młodzieży, które każdy nastolatek musi przeczytać. Z jednej strony książki z logotypem Must Read będą poruszać tematy ważne i aktualne dla młodzieży. Zaś z drugiej – pozwolą oderwać się od nie zawsze łatwej codzienności i oczywiście zapewnią mnóstwo niezapomnianych emocji. Każdy młody miłośnik czytania znajdzie tu idealną lekturę dla siebie, ponieważ w ofercie będą pojawiać się książki z gatunku fantastyki, literatury obyczajowej, a także thrillery i romanse.
Redakcja Wydawnictwa Must Read wprowadza również graficzne oznaczenia na okładkach książek. Takie rozwiązanie ułatwi czytelnikowi rozeznanie się w charakterze publikacji i poznanie jej motywów przewodnich.
Skomentuj