Imprint Grupy Wydawniczej Helion Editio Red zapowiedział rebranding i poszerzenie oferty wydawniczej. Czytelnicy mogą już zobaczyć nowe logo w kształcie ust i poznać pierwsze premiery, którą ukażą się w nowej odsłonie Wydawnictwa Editio Red.
Rebranding Wydawnictwa Editio Red
Wczoraj na swoich profilach w serwisach społecznościowych oraz na stronie internetowej Editio Red poinformowało czytelników o nadchodzących zmianach. Oprócz odświeżenia identyfikacji wizualnej marki (logo, kolorystyka, motyw przewodni) możemy spodziewać się bogatszej, bardziej zróżnicowanej oferty wydawniczej. Przez lata swojej działalności nakładem Wydawnictwa Editio Red ukazywała się literatura kobieca i erotyczna przeznaczona dla czytelniczek 18+. W najbliższej przyszłości pod marką Editio Red kupimy zarówno lekkie i urocze powieści, jak i mroczne oraz bardzo zmysłowe historie. Do szerszego repertuaru tytułów nawiązuje nowe hasło przewodnie darkness&light.
Jak czytamy na również odświeżonej stronie internetowej wydawnictwa:
Nowe logo to nie jedyna zmiana. Zmieniamy również nasze podejście do dostarczanej treści i interakcji z naszymi czytelnikami. Odświeżamy pasję i miłość do książek! Poszerzamy nasz książkowy repertuar od lekkich i uroczych tytułów po te bardziej zmysłowe i mroczne.
Książki z ofercie Wydawnictwa Editio Red będą oznaczane jako:
- cute – friends to lovers, young adult mature, emotional;
- sensual – slow burn, soft;
- spicy – klasyczne romanse i erotyki,mafia, sensacja, hot sceny;
- dark – z elementami przemocy, motyw toksycznego związku, mocne sceny, wątki sadomaso, wszelkie dziwactwa.
Znamy już cztery pierwsze tytuły, które ukażą się po rebrandingu Editio Red 15 lutego. Jest to „Słodkie przeznaczenie” Patrycji Szymańskiej, „Bal uczuć” Agi F., „Rubby. Bloody Valentine” FortunateEm, „Rose in Devil’s Arms. Miłość mimo wszystko” Kamili Wiśniewskiej.
Skomentuj